Liekninamasis kvėpavimas

 Liekninamasis kvėpavimas  - tai raumenų stangrinimas ir figūros formavimas, energijos ir puikios savijautos pojūtis..
"Body flex" esmė - gilus diafragminis kvėpavimas, kuris derinamas su raumenų tempimo pratimais.

Išmokime kvėpuoti diafragma
Ar dažnai galvojame apie kvėpavimą? Tik tada, kai pritrūksta oro arba negalime įkvėpti prispausti ligos ar skausmo. Kvėpavimas - gyvybės šaltinis, bet dažnai pakankamai neįvertinamas. Pastebėkite kaip keičiasi kvėpavimas kai pykstate, džiaugiatės, miegate ar šokate. Visais atvejais kvėpuojame skirtingai. O kodėl neišmokus kvėpuoti taip, kad nepyktume, gerai miegotume, būtume geros nuotaikos ir fizinės formos?

Ne numesti svorį, o sudeginti nereikalingus riebalus
Laikantis dietos suglemba raumenys ir oda tampa neelastinga. Atliekant fizinius pratimus raumenys tampa stangresni, tačiau riebalai netirpsta. Tuomet atrodo, kad kūno matmenys ne sumažėjo, o padidėjo. Raumenų tempimo mankštos "Body flex" metu deginami nereikalingi riebalai ir tuo pat metu tempiami ir stangrinami raumenys. Galima sumažinti kūno formas, tačiau sverti tiek pat, kiek ir anksčiau. Arba galima atsikratyti vos kelių kilogramų, tačiau pirkti trim dydžiais mažesnius drabužius.

Kaip deginami riebalai?
Kūno daliai, kuri įtempiama arba suspaudžiama, reikia daugiau kraujo. Giliai kvėpuojant, į kraują patenka daugiau deguonies, kuris kartu su krauju keliauja būtent į tą vietą, kurioje norima sudeginti riebalus. Įkvepiama ir iškvepiama greitai ir veržliai. Geriausia mankštintis ryte, kai skrandis dar tuščias. Tuomet visas deguonies prisodrintas kraujas skiriamas riebalams deginti, o ne maistui virškinti.

Įvairiapusis liekninamojo kvėpavimo "Body flex" poveikis
Aukštas spaudimas, galvos, skrandžio skausmai, nemiga - visa tai tėra antsvorio pasekmė. Gera savijauta neatsiejama nuo sveiko, t.y. neturinčio antsvorio kūno. Kvėpavimo pratimai padeda suformuoti taisyklingą kvėpavimą. Padidėjęs fizinis aktyvumas  ramina nervų sistemą.