Liekninamasis kvėpavimas

 

 LIEKNINAMASIS KVĖPAVIMAS  - tai raumenų stangrinimas ir figūros formavimas, energijos ir puikios savijautos pojūtis..

"Body flex" esmė - gilus diafragminis kvėpavimas, kuris derinamas su raumenų tempimo pratimais.

Išmokime kvėpuoti diafragma

Ar dažnai galvojame apie kvėpavimą? Tik tada, kai pritrūksta oro arba negalime įkvėpti prispausti ligos ar skausmo. Kvėpavimas - gyvybės šaltinis, bet dažnai pakankamai neįvertinamas. Pastebėkite kaip keičiasi kvėpavimas kai pykstate, džiaugiatės, miegate ar šokate. Visais atvejais kvėpuojame skirtingai. O kodėl neišmokus kvėpuoti taip, kad nepyktume, gerai miegotume, būtume geros nuotaikos ir fizinės formos?

Ne numesti svorį, o sudeginti nereikalingus riebalus

Laikantis dietos suglemba raumenys ir oda tampa neelastinga. Atliekant fizinius pratimus raumenys tampa stangresni, tačiau riebalai netirpsta. Tuomet atrodo, kad kūno matmenys ne sumažėjo, o padidėjo. Raumenų tempimo mankštos "Body flex" metu deginami nereikalingi riebalai ir tuo pat metu tempiami ir stangrinami raumenys. Galima sumažinti kūno formas, tačiau sverti tiek pat, kiek ir anksčiau. Arba galima atsikratyti vos kelių kilogramų, tačiau pirkti trim dydžiais mažesnius drabužius.

Kaip deginami riebalai?

Kūno daliai, kuri įtempiama arba suspaudžiama, reikia daugiau kraujo. Giliai kvėpuojant, į kraują patenka daugiau deguonies, kuris kartu su krauju keliauja būtent į tą vietą, kurioje norima sudeginti riebalus. Įkvepiama ir iškvepiama greitai ir veržliai. Geriausia mankštintis ryte, kai skrandis dar tuščias. Tuomet visas deguonies prisodrintas kraujas skiriamas riebalams deginti, o ne maistui virškinti.

Įvairiapusis liekninamojo kvėpavimo "Body flex" poveikis

Aukštas spaudimas, galvos, skrandžio skausmai, nemiga - visa tai tėra antsvorio pasekmė. Gera savijauta neatsiejama nuo sveiko, t.y. neturinčio antsvorio kūno. Kvėpavimo pratimai padeda suformuoti taisyklingą kvėpavimą, kuris padeda gydytis bronchitą, kosulį, astmą. Padidėjęs fizinis aktyvumas padeda išvengti depresijos, ramina nervų sistemą. Lankantieji treniruotes tokių žalingų įpročių kaip rūkymas, kavos gėrimas, laikui bėgant visai atsisako arba bent jau sumažina dienos normą.

Dalia Bagdonienė, "Body flex masažo ir sporto centro" vadovė, jau tryliktus metus moko moteris gilaus kvėpavimo ir raumenų tempimo mankštos. Ieškodama geriausio būdo sublogti, siūlo ne tik amerikietės Childers lieknėjimo metodiką, bet ir infrasaunos, masažų paslaugas; sudaro įvairias lieknėjimo programas.

Tai įdomu

  • Žmonės kvėpuodami naudoja tik 20 proc. plaučių tūrio.
  • Viena valanda aerobikos sudegina 250 kcal, bėgimas - 700 kcal, o "Body flex" - 1700 kcal.
  • Prieš du šimtus metų atmosferoje buvo 38 proc. deguonies ir 1 proc. angliarūgštės, šiandien deguonies yra 19 proc., o angliarūgštės - 25 proc.
  • 90 proc. energijos organizmas pasigamina naudodamas deguonį ir kuo daugiau mes jo gauname, tuo daugiau energijos turime.
  • Deguonis daro įtaką medžiagų apykaitai, virškinimui ir tuštinimuisi, valo kraują, padeda sumažinti stresą, malšina galvos skausmą, padeda mesti rūkyti, stiprina imuninę sistemą, ramina ir stimuliuoja organizmą.

Savo įspūdžius iš "Body flex" treniruočių pasakoja trisdešimtketverių Jolanta:

 

Pirmi kvėpavimo užsiėmimai man kėlė juoką, patys pratimai nekėlė pasitikėjimo, man atrodė, kad tokiu būdu tikrai niekada nenumesiu svorio. Tačiau po pirmo užsiėmimo pajutau didesnį energijos antplūdį. Labiausiai patiko, kad nereikia labai aktyviai judėti, užsiėmimų metu neprakaituoji, nepavargsti. Ilgainiui ėmiau pastebėti įvairius pokyčius: geriau pradėjau miegoti, jei anksčiau erzindavo bet koks garsas, tai dabar užmiegu labai greitai. Labiausiai mane džiuginantis dalykas - dingo nuolatinis alkio jausmas. Anksčiau valgydavau be jokio saiko, dabar mano porcijos tapo mažesnės ir nekamuoja persivalgymo problema. Net aplinkiniai pastebi pokyčius. Patariu visiems, turintiems antsvorio, išbandyti šį metodą, nes blogiau nebus, tik geriau.