Mankšta su GYMNIC kamuoliu

 GYMNIC  mankštos metu atliekami pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms, naudojant specialius GYMNIC kamuolius.

Atliekant pratimus ant kamuolio raumenis dar stiprina ir koordinacinė sistema (daugeliu atvejų reikia ne tik atlikti pratimą, bet ir išlaikyti pusiausvyrą). Sėdint ant kamuolio, geriau koordinuojamas juosmuo. Treniruojami pilvo ir nugaros raumenys atsakingi už taisyklingą laikyseną. Treniruotė ant kamuolio yra unikali tuo, kad priverčia silpnesnę kūno dalį ar pusę judėti (dirbti), nes jėgos skirtumą kompensuoja stipresnė dalis ar pusė, perskirstydama - perkeldama svorio centrą. GYMNIC kamuoliai saugo stuburą nuo kompresijos, suteikia jam taisyklingą padėtį.

Kuo naudingas Gymnic kamuolys:

  • Galima didinti judesių amplitudę. Tempimo pratimai efektyvesni, patogesni.
  • Padeda didinti raumenų jėgą. Ant kamuolio galima atlikti izometrinius, izokinetinius ir izotoninius pratimus. Kamuolys gali atstoti svorį, atliekant koncentrinius ir ekscentrinius pratimus su pasipriešinimu. Labai svarbu, kad atliekant pratimus ant kamuolio raumenis dar stiprina koordinacinė sistema (daugeliu atvejų reikia ne tik atlikti pratimą, bet ir išlaikyti pusiausvyrą).
  • Stiprinama širdies ir kraujagyslių sistema.
  • Lavinama kvėpavimo sistema.
  • Lavinami jutimai .
  • Lavinama pusiausvyra ir koordinacija.
  • Laikysenos lavinimas ir aktyvaus sėdėjimo galimybė. Sėdint ant kamuolio, koordinuojamas juosmuo. Treniruojami pilvo ir nugaros raumenys, atsakingi už taisyklingą laikyseną.
  • Taikomas profilaktikai, bendrojo fizinio pasiruošimo gerinimui bei kūno svoriui mažinti.
  • Pratimai ant kamuolio – nuotaikingi ir žaismingi.